Alla inlägg den 7 november 2015

Av Batman - 7 november 2015 22:23

Kl är bara 22 typ och jag ligger redan i sängen. Ingen träning idag heller. Jag orkar Inte! Mitt nya jobb är så jäkla stressigt! Fast me stimulerande, det går ju inte komma ifrån.
Ibland funderar jag på varför jag blev syrra för. Ibland tänker jag att jag borde vara i kemlab och greja med blodprover, bakterier och plasma istället. Men nu blev jag ju syrra. Och det är ju tur för samhället! Ibland undrar jag hur livet hade sett ut om jag följt min dröm att bli polis. Lika lågavlönad det är klart. Och kassa villkor... Nä, det är ju tur att det finns dom som valde yrken som innebär för mycket jobb till för lite pengar. Hur hade samhället sett ut annars? Verksamheten är ju redan söndertrasad som den är.

Nä kompisar!nu måste jag fan sova! Ögonlocken hänger och jag orkar inte beklaga mig så bittert mer :) att vara syrra är på många sätt apkul! Och viktigt! Tror inte folk fattar hur jävla viktiga syrror är. tänk på det nästa gång ni stöter på oss. Kanske den där gamla bittra sköterskan som nog kan uppfattas rent av otrevlig egentligen är allmänt jävla trött, för att hon jobbat 6 dagar på raken och har ont i axlarna och har lågt blodsockret för hon hoppade lunchen för din skull. Det kanske var jävligt många år sen hon fick en klapp på samma ömma axeln och ett fan vad bra du är! Kanske. Det finns såklart idioter som bara är allmänt dumma i huvudet. Och så finns det dom som egentligen bara behöver lite jävla uppskattning.

Ovido - Quiz & Flashcards