Alla inlägg den 23 november 2015

Av Batman - 23 november 2015 15:47

Herregud vad kallt det blivit! Brrrr.
Vad har hänt sen sist? Herr sambo har fått sitt nya jobbschema. Kommer nog bli bra! Han ska vara ledig tillsammans med mig hela julen, men nyår får jag vara gräsänka. Trist! Jag är inte bjuden på något så det kommer säkert bli en sån där hemmakväll som innehåller mjukisbyxor, ostbågar och b-skräckis. Det har absolut sina fördelar det med! Men... Lite trist att det inte blir nån fest och champagneskålar med snyggt fodral med matchande makeup ;)
Jag har också fått mitt diet och träningsschema! Det går också bra. Ganska. Lite tufft är det... Särskilt det där med sötsaker. Jag har nog inte riktigt insett hur ofta jag tar en chokladbit i bara farten. Träningen är komprimerad och jag ska träna 3 tuffa pass i veckan och ha aktiv vila resterande. Dock har jag fuskat idag och sprungit på bandet en timme och gjort några set på gymmet.

Men jag antar min coach inte säger så mycket om fusk vad gäller träning :) Jag skrev ju om motivation och utmaningar för ett tag sen. Och det är nu jag verkligen, VERKLIGEN själv kan leva som jag lär. Kommer jag klara det här? En del av mig tvivlar. En annan säger a, men du ska nog få se på fan efter dessa veckor! Utmana mig själv... Fokusera... Hålla motivationen och jävlarannamat uppe. Det jobbigaste kommer nog faktiskt bli på jobbet, fika och lyxfrukostar på lördagar. Öva på att säga nej Mao. En väldig utmaning och ett delmål redan där :)
Det ska bli spännande. Och jag ska fan greja det! Jag måste sätta upp en fin belöning som morot. Men det får jag suga på ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards