Alla inlägg den 18 november 2015

Av Batman - 18 november 2015 22:09

Detta hårda snor som sitter i snoken på mig! Blir galen! Känns dock som om min sjuka kommer bli kortvarig för jag har blivit bättre under dagen. Tror dock inte jag kommer våga träna imorn. Kryper i kroppen på mig, den där rastlösheten. Jag vill komma igång igen. Vill pressa mig själv, känna resultat och allt det där. Är taggad.

Jag är rätt bra på att ge råd och peppar. Jag är ingen kostrådgivare, än mindre en PT. Men jag kan en hel del om kroppen. Jag är bra på att coacha andra. Kan en hel del om kost och livsmedel och har kompisar som faktiskt haft nytta av mina tankar och råd. Dock... Jag har tidigare nämnt att jag är jävligt hård mot mig själv. Blir virrig i djungeln av alla träningsmetoder och dieter och litar inte alls lika mycket på mina egna råd när det kommer till mig själv som bär jag klappar bekanta på axeln och säger "där ser du, bra jobbat". Därför har jag blivit med egen (och riktig, jag är som sagt bara på hobbynivå) coach! Nån som jag tror mycket på. Som ser ut som jag vill se ut som, som har en sund syn på kost och träning och som jag känner kan guida mig rätt på stigen i djungeln och ge mig lite jävla hederlig självförtroende igen. Jag är jättetaggad!
Men... Fram till att jag känner mig kry fortsätter jag slappa i soffan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards