Alla inlägg den 12 november 2015

Av Batman - 12 november 2015 22:38

Igår tränade jag benen, rejält. Låga vikter, men med mycket push och swung i övningarna!

Idag... Idag har jag varit på gekås med bästis och bränt allt för mycket pengar. Och det kändes i spirorna vill jag lova! Det riktigt pulserar i vaderna. Låren stramar och känns som köttfärs under huden. Men, men det var det värt!
Doggarna fick varsitt täcken, leksaker, tandkräm och ett nytt koppel. Ungarna fick en hel del kläder och en hel del julklappar. Jag köpte underkläder, en kofta, en träningbh, träningströja, schampo, balsam, sminkborstar och en riktigt snygg väska. Sambon fick en skjorta, tröja, bälte, tjockvantar och deo. Sen köpte jag lite böcker, julgardiner till köket, en superfin lykta, städgrejer, köksgrejer, plåster, bra-å-ha-saker och sen säkert en hel del annat som jag glömt (förträngt) just nu.

Nåväl! Nu ska jag gå och lägga mig. Känner mig äckligt svullen, trött och gammal. Hoppas på det motsatta imornbitti. Då ska jag träna överkropp och återgå till det normala efter dagens kassa matintag och för många fika. Back on track, var det inte så jag sa ;)

Sov gott, kompisar!

Ovido - Quiz & Flashcards