Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Batman - 1 oktober 2015 13:23

Så! Lunch intagen, det gamla vanliga typ.
Gjorde ett jävla bra pass. Löpning 30 min och sen 40 min rygg. Var tyvärr tvungen att avbryta för att hinna hämta från skolan. Men som sagt! Kvalitet före kvantitet och jag kände mig vrålstark trots att huvudvärken bankade.

Hehe! Stark trots allt! Och den där bootyn är la fansen inte så dum den heller ;)
Jobb inatt. Hoppas den blir lugnare än den senaste... Den var vidrig. Hoppas på att få sova gott imorn, isåfall ska jag satsa ben. Näru. Nu blir det en köpp av det svarta guldet och sen slappa resten av dagen.

Av Batman - 1 oktober 2015 10:21

Idag tänker jag banne mig dra till gymmet. Liiiiite halsont men jag kan inte vänta längre.
Igår var jag så satans trött, men jag tog en pw med Mr Dogge 5,5 km och det gick satans bra alltså! Pigga ben och Bruno var supertaggad att få ur sig energi. Stackarn har inte fått tillräckligt med motion när vi varit krassliga.

Hehe! Japp, det där slitna ansiktet är mitt!
Har huvudvärk idag och känner mig stressad. Dels för att jag går på ikväll och jobbar hela helgen... Uuuh! Stånk, stön! Sen väntar vi på ett besked. Det skulle kommit i början av veckan men näää. Om det blir positivt så skulle det vara väldigt glädjande och vår familj skulle vinna oerhört på detta! Det ÄR positivt besked som väntar, jag är säker. Men. Jag vill veta säkert, och det skulle vara så skönt att kunna släppa det och gå vidare med livet utan funderingar. Nåja... Finns inte mycket till val än att bara vänta. Och vänta...

Nä, nu får det bli fart på torpet här! Blanda bcaa och fara!

Ovido - Quiz & Flashcards