Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Batman - 4 oktober 2015 19:24

Bytte ut ben mot bröst och axlar. Tänker att jag tar benen imorn :) mycket lösa vikter idag!

30 min löpning och sen 45 min supersvettigt och asjobbig styrka. Älskart! Älskar när det känns bra, när jag blir positivt överraskad av mig själv och vad jag klarar av, att jag orkar liiiiite till trots att det svider i musklerna.
Och jag vet att det är en liiiiten skillnad, men dock en skillnad, som hänt på två veckor.

Fortsätt bygga stumpan, fortsätt! Jag är faktiskt nöjd över prestationen hittills. Avslutade det hela med en promme med doggsen, och nu ska jag lägga mig i badet och skrubba mig. Blir ett perfekt avslut på den här dagen, som för mig tog slut innan den hann börja. Kanske lika gott det.

Känns som om jag är på väg att hitta balansen. Mår bra av mitt kostupplägg, känner mig sällan hungrig och mår bättre än att äta lite men ofta. Ska väga mig på fredag och se om det hänt nåt. Jag har inte vägt mig på länge och det är lite av en befrielse faktiskt eftersom jag har haft perioder då jag varit besatt av att väga mig. Flera gånger om dagen. Just nu ser jag vågen lite som ett riktmärke, men inser att det är känslan som är det som faktiskt räknas. Känner jag mig tight vore det väl rätt stört att förstöra känslan genom att bli besviken av några digitala siffror. Vi borde alla bli lite snällare mot oss själva med just det där. Känslan räknas!

Av Batman - 4 oktober 2015 15:16

5 timmars sömn, 2 koppar kaffe och en rejäl portion mat så ska jag väl vara hyfsat redo för ett pass!

Mätt och belåten! Får erkänna att jag i min slmndruckenhet visst "råkade" smälla i mig ett par kolor när jag stapplade ut i köket och såg en godispåse på köksbordet.
Jaja! Idag tänkte jag köra ben. En sk legday som det så fint heter...(heter för övrigt Intra_vires på insats ifall en vill checka in :)) lite opepp pga sömnbristen, det ska erkännas men det brukar bli rätt bra ändå när jag tränar. Energin fylls på lite liksom. Endorfinerna och allt det där ni vet.

Nä, vet ni. Nu blir det till att dra på mig strumpor, dricka efterrätts-bcaa och sen dra kosan till vikterna!

Av Batman - 4 oktober 2015 03:09

Jag måste verkligen klippa mig. Vill känna mig snygg. Just nu känner jag mig mest gammal och sliten... Och ful i håret.

Ska banne mig unna mig ett besök hos frissen nästa vecka.

Vaknade trött i eftermiddag. Gymmet stängt och jag har ff inte fått min tagg så jag kan komma in när det är obemannat. Fick för mig att jag skulle ta en löptur med Bruno, men jag hade varken viljan eller motivation så... Det blev typ 1 km och sen gick vi 2,5. Känns trist men så är det ju. Vissa dagar är skit! Och jag var så trött. Jaja. Frisk luft, umgås med doggen. Det får helt enkelt vara nog med det. Innerst inne blir jag frustrerad på mig själv... Att jag ger upp, fast att jg BORDE! A, jag vet. Det är ingen idé att lasta sig själv, släppa självkritiken och acceptera dom där dåliga dagarna.

Nåja. Mer än halva natten är gjord. Längtat hem till mina skatter!

Ovido - Quiz & Flashcards