Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Batman - 19 oktober 2015 19:02

Fy fan säger jag bara! Egentligen vill jag bara spy galla i den här bloggen och häva ur mig skit, men eftersom internet är riskabelt och jag inte är typen som hänget ut så håller jag käften. Men GAAAAAH! Får psykbrytet.

Just nu häver jag i mig kaffe och väntar på att dra till jobbet igen.

Sliten och jävlig. Har vaknat iafl 5 ggr Idag. Min lillkille blev magsjuk och har kräkts hela morgonen, och min sambo vabbar. Stackars lille sötegrisen har legat febervarm utslagen i soffan hela dagen. Tur Netflix finns.
Vid 10 ringde min mobbe, nya chefen. Måste dra mycket tidigare ikväll för jag måste ta svängen förbi sjukhuset för att i panik lämna in mitt schema på nya jobbet. Smällar en får ta... Hoppas natten går fort! Jag är helt slut! Och jag BORDE ha ringt vår nya hundvakt om schemaveckorna framöver, men jag har inte orkat ta mig för. Så är det! Vi får se om det blir nån träning imorn. Är apt på jobbet imornkväll och jag BORDE verkligen gå på det. Usch! Hetsig period framöver. Längtar tills allt bara lugnar sig. Bit ihop, Batman, bit ihop!

Åh. Nu ska jag svepa resten av kaffet, borsta gaddarna och sen klistra på ett leende. 6 ynka nätter kvar med denna inräknat... Stå ut!

Ovido - Quiz & Flashcards