Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Batman - 23 oktober 2015 12:49

Några set in i träningen

Och efter 45 min styrketräning och 30 min löpband

Svetten rann verkligen! Har jobbat med en massa flyers bla. Fy faaaan vad tungt det är! Smärtsamt. Jag har typ bebisvikter när jag gör liggande flyers, jag tycker det är helt sjukt jobbigt. Men återigen! Ut ur comfortzon och ge järnet.

Har vägt mig idag, och siffrorna visade plus trots att jag känner mig thightare och tycker mig se en överlag progress över kroppen. Små, små förändringar, men ja... Många bäckar små heter det ju. Det är väl på plats att jag följer mina egna förmaningar och konstatera att vågen inte alltid är en vägvisare vad gäller förändring av kroppen. Jag känner mig nöjd!

Nu är det dock slapp fram tills jag ska jobba inatt. Sista helgpasset på gamla jobbet. Blandade känslor...
Tur min partner in slapp kommer ställa upp ;)

Av Batman - 23 oktober 2015 10:00

Keso med jordgubbssås
150 g minikeso
100 g jordgubbar
1/2 msk phylliumfrön.
Gött så in i! Koka bara jordgubbarna på svag värme och häv i fröna och blanda medan det puttrar nån min. Häll över muminfärsen och det är klart och betart!
18 g protein, och 137 kcal.


 

Ovido - Quiz & Flashcards