Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av Batman - 16 oktober 2015 18:09

Alltså... Tror min midja har gett mig en snyggare profil tycker jag skymtar en liten sned magmuskel

Hehe! Det kan ju vara en fettvalk som hamnat precis rätt i ljus och skugga, men jag väljer att tro att det är mitt slit som gjort det! Eventuellt är det bara jg som ser, men då får det vara så :) hoppas framsidan vill ta sig lite också. Det skulle vara kul! Lös degig hud kommer jag inte komma undan med utan kirurgi men lite konturer skulle vara riktigt pepp att se :)

Nåväl! Nu ska jag ta bestarna på en promenad, sen får det vara nog med träning och frisk luft för idag. Hoppas er dag har varit helt fab!
Syns i marschallens skugga, amen!

Av Batman - 16 oktober 2015 09:16

God förmiddag kompisar! Härligt med freeedag!!! Nästa helg ska jag jobba så det blir en helg av maximal njutning :)

Gillar ni instagram? Jag älskart! Kollar insta 100ggr oftare än Facebook. Men... Jag har svårt att hitta konton att följa. Har ni några instakonton att tipsa om? Helst konton som inte har miljoners följare, som är personliga, lite roliga och med hjärta. Vanliga inspirerande människor liksom! Ge mig tips! :D

Ovido - Quiz & Flashcards