Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av Batman - 10 oktober 2015 20:39

Min favoritkusin är här och hälsar på. Så himla trevligt! Just nu dricker denna favoritkusin öl med min sambo och jag har tvättäkta tjejkväll med min lillvärsting. Romantisk feelgood-film, kantarellstuvning på toast, Cola, choklad och dillchips. Det är faktiskt rätt skönt att vara ensam lite. Hoppas också lillvärsting somnar snart, så jag kan avnjuta resten av kvällen helt ensam. Jag behöver få vara lite ensam...

Nåja. Jag har tränat ben som tusan idag. HÅRT pass på gymmet. Bränner faktiskt lite i låren redan :)
Körde sprint i massiv lutning på bandet! Det var fan så tungt! Sen ben så det riktigt sved. A, men jag är riktigt nöjd! Hoppas på lite resultat nu bara, otålig som en är! ;)
Näpp! Nu ska fröken gå och lägga sig så jag får soffan för mig själv!

Ovido - Quiz & Flashcards