Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av Batman - 31 oktober 2015 17:18

Natten var väl sisådär om en säger så. Lillsessan stod på tur att drabbas av magsjuka. Lilla vännen...

Men men. Jag har varit duktig och tränat skiten ur mig. Bildligt talat. Rygg och mage. Sen cardion. Ska satsa mycket på fettförbränningen, så kanske lite mer cardio några veckor framöver.

Här på maxlutning och mycket svett i armhålorna!
Gjorde en liten formscheck och jaaa. Det går långsamt men inte bakåt iafl! ;)

Efter mina 95 minuter på gymmet drog jag för att sminka min lille trick or treatare!

Men huuur läskig!!!?? Lär väl komma hem med kilovis med sötsaker med den utstyrseln!

Nu ska jag käka kvällsmat, sen blir det skräckfilm och mysigheter hela kvällen! Perfekt! Jag älskar verkligen halloween!

Ovido - Quiz & Flashcards