Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Batman - 15 oktober 2015 12:18

Vilket pass det blev! Fram tills jag upptäckte att det läckt och liten men ack så förargade jävla mensfläck prydde skrevet. Där försvann liksom all lust! Men jaja. Det blev ett godkänt pass, men med ett jävla skitslut.

Jorå! Här står jag och mallar mig, inte ont anande.
Fast ärligt ändå... Nu blev det inte som jag tänkt men jg ökade på vikter och jag kan själv se muskler lite här och där på mig själv. Asså... Det måste jg vara nöjd med! Vi är sällan nöjda med oss själva vilket är synd. Vi sliter och sliter men tycker inte vi presterar bra nog. Men det gör vi! Vi ÄR toppen! Ganska ofta tom bäst! Även bland mensfläckar dåliga dagsformer och speglar som får oss att se mindre attraktiva ut. Kom ihåg det!

Av Batman - 15 oktober 2015 09:27

Nu jävlar serrni! Nu taggar jag ett grymt benpass ala wolverine!

Sov som en prinsessa (fast jag hade nog behövt en timme till... Eller 2) inatt och känner mig taggad som satan att ge järnet!
När tycker ni det är optimalt att träna annars? Jag älskar förmiddagsträning. Tycker att det är då jag är som piggast och orkar mest. Idag är jag således nöjd med att ha fixat barnvakt och kan ta god tid på mig utan att behöva stressa innan lunch.
Nåväl vänner! Nu tar vi tag i den här torsdagen och gör det bästa av den! :)

Ovido - Quiz & Flashcards