Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Batman - 18 oktober 2015 13:00

Sovit så himla bra i helgen! Och det märks i gymmet. 1 timmes stenhård benträning och avslutning med dryga halvtimmen med backiga intervaller på bandet. Helt slut!

Bensparkarna är min favorit. 5x10, varje ben.

Och här laddar jag för en inte lika stor favorit, benböj. Är inte lätt att dokumentera på gymmet när en inte har en vapendragare som kan ta bilderna åt en ;) benböjen blev iafl 5x6 40kg. Kanske inte jättehöga kilon, men jag tränar i ärlighetens namn nästan aldrig benböj. Dock är planen att lägga in detta. Ut ur comfortzon! För som gymmets små lappar som sitter lite här och var;

Har tränar rätt mycket i veckan. Nästa kommer bli lugnare IOM att det är en tuff vecka på jobbet. Satsar på 4 tillfällen.
Måndag; rygg
Tisdag: vila
Onsdag: axlar och armar
Torsdag: ben
Fredag: bröst och mage.
Lördag: vila
Söndag: vila.
Det är planen.

Well, well! Nu är det dags att ta tag i resten av dagen. Jobb inatt... Vi får se om jag öht kan röra mig då :)
Hoppas er helg varit fab, pöss hejje!

Ovido - Quiz & Flashcards