Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Batman - 28 oktober 2015 19:25

Pjuuuu! Hemma vid 23 igår och upp kl 6 och så en intensiv dag på nya jobbet. Förvånande nog har jag träningsvärk i rrrrompa och lår efter senaste passet. Idag kände jag att kvällsmys med mina små änglar lockade BETYDLIGT mer än att bränna på gymmet. Har ju trots allt inte träffat dom på över ett dygn. Så. En pw med stora doggen räckte gott och väl!

Jag har ju satt mig själv på diet. Oroar mig lite för att inte få några resultat. Nu har det inte gått så många dagar, men fuskandet har definitivt minskat, men jag hinner inte få i mig alla proteiner som jag borde få i mig. Känner mig också lite väl mjuk... Hjärnspöken antagligen, men en aning irriterande. Jaja. Jag får ge det tid. Vi har ju alla våra dagsformer och allt det där.
Nu ska jag trycka i mig lite kvarg sen tänker jag bara glo på tv i soffan tills jag stupar.

Ovido - Quiz & Flashcards